Bexter

Coronavirus: hoe gaan wij ermee om bij Bexter

Bij Bexter staat de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners voorop. Om onze medewerkers, klanten en anderen gezond te houden ten tijde van het coronavirus (COVID-19), treffen we een aantal extra maatregelen. Graag informeren we je over wat je van ons de komende tijd kan verwachten.

Werk vanuit huis

Gelukkig hebben we veel ervaring om op afstand te werken, dan wel via Microsoft Teams, Skype, de mail als telefonisch. We streven dan ook naar een optimale ondersteuning voor al onze klanten.

Onze (support)medewerkers werken er zo hard mogelijk aan om onze klanten te ondersteunen waar nodig. Heb je hulp nodig, dan vragen we te mailen naar: support@bexter.nl. Ook zijn we telefonisch bereikbaar op het nummer: 015 750 10 50.

Vermijd fysiek contact #socialdistancing

De fysieke afspraken hebben we de komende weken verzet of omgezet naar een telefonische/video afspraak. Heb je een afspraak met één van onze Bexter-medewerkers gepland staan? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken wat de alternatieven mogelijkheden zijn. Kleine moeite, grote impact wordt ook wel gezegd. Daarom mijden we voor nu het fysieke contact, zodat we het virus zo snel mogelijk te boven zijn.

En tenslotte…

We verwachten geen problemen in de lopende projecten en samenwerkingen. Maar mochten er toch nog vragen onbeantwoord zijn op basis van de bovenstaande informatie, stuur ons dan een mail naar: hallo@bexter.nl.

Tenslotte willen we iedereen sterkte en gezondheid wensen. Veiligheid boven alles. Dus denk aan elkaar, want samen staan we sterk.